همشهری آنلاین: تیم بوروسیا دورتموند در هفته چهارم رقابت‌های بوندس‌لیگا به چهارمین پیروزی پیاپی خود دست یافت و به بلندپروازی خود ادامه داد. بایرن مونیخ نیز دیدار خانگی مقابل آگسبورگ را با موفقیت به پایان برد.

Huntelaar


• بوروسیا مونشن‌گلادباخ صفر - هامبورگ ۳

تیم بوروسیا مونشن‌گلادباخ یکی از چهار نماینده‌ بوندس‌لیگا در لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا بازنده‌ بزرگ هفته چهارم بود. این تیم شامگاه جمعه (20 شهريور) در خانه خود با نتیجه ۳ بر صفر از هامبورگ شکست خورد و در چهارمین بازی خود در فصل جدید نیز از کسب امتیاز محروم ماند. مونشن‌گلادباخ در حال حاضر با صفر امتیاز از ۴ بازی در قعر جدول رده‌بندی به سر می‌برد.

پی‌ير میشل لازوگا، مهاجم خطرناک هامبورگ با زدن ۲ گل از سه گل تیمش سهم مهمی در برد هامبورگ برابر بوروسیا مونشن‌گلادباخ داشت.


• هانوفر ۲ - بوروسیا دورتموند ۴

تیم بوروسیا دورتموند هفته چهارم بوندس‌لیگا را نیز با موفقیت پشت سر گذاشت و به چهارمین پیروزی پیاپی خود دست یافت. زردپوش‌های دورتموند در خانه هانوفر به پیروزی ۴ بر ۲ رسیدند و از صدرنشینی خود در جدول رده‌بندی دفاع کردند.

اوبامیانگ، مهاجم تیزپای بوروسیا دورتموند یکی از چهره‌های درخشان دیدار تیمش مقابل هانوفر بود. او با زدن دو گل سهم مهمی در پیروزی زردپوش‌های دورتموند داشت.

• بایرن مونیخ ۲ - آگسبورگ یک

در هفته چهارم بوندس‌لیگا داربی ایالت بایرن میان تیم‌های بایرن مونیخ و آگسبورگ در حضور ۷۵ هزار تماشاگر برگزار شد. آگسبورگی‌ها در نیمه نخست این دیدار با دفاعی منسجم راه را بر بازیکنان بایرن مونیخ دشوار ساختند و مانع‌ آن شدند که تیم میزبان بتواند آن طور که باید و شاید خطرآفرین شود.

سفیدپوش‌های آگسبورگ علیرغم تاکتیک دفاعی فرصت گلزنی داشتند و توانستند یکی از موقعیت‌های خود در نیمه نخست را به گل بدل کنند. اسواینن دو دقیقه مانده به پایان نیمه نخست آگسبورگ را یک بر صفر جلو انداخت.

بایرن مونیخ در نیمه دوم چهره‌ تهاجمی‌تری به خود گرفت و یک ربع مانده به پایان بازی توسط روبرت لواندوسکی به گل تساوی دست یافت. بازی می‌رفت با تساوی یک بر یک خاتمه یابد که داور در واپسین لحظات بازی به نفع بایرن مونیخ سوت پنالتی زد. توماس مولر از نقطه پنالتی گل پیروزی را به ثمر رساند و چهارمین پیروزی پیاپی بایرن مونیخ در این فصل را قطعی ساخت.

• بایر لورکوزن صفر - دارمشتات یک

یکی از بازندگان هفته چهارم بوندس‌لیگا تیم قدرتمند بایر لورکوزن بود که در خانه خود با نتیجه یک بر صفر از دارمشتات شکست خورد. دارمشتات در مجموع چهره‌ای کارآ و جسورانه از خود به نمایش گذاشت و از این رو پیروزی این تیم مقابل لورکوزن چندان هم غیرعادلانه نبود. آیتاک سولو با تک گل خود در دقیقه هشتم سه امتیاز مهم برای دارمشتات به ارمغان آورد.

• هرتا برلین ۲ - اشتوتگارت یک

تیم پایتخت‌نشین هرتا برلین از جمله‌ تیم‌های موفق هفته چهارم بود. برلینی‌ها در خانه خود در حضور ۴۶ هزار تماشاگر با نتیجه ۲ بر یک از سد اشتوتگارت گذشته و سه امتیاز دیگر بر امتیازات خود افزودند. گل پیروزی هرتا برلین در این دیدار را فابیان لوستنبرگر در واپسین لحاظات نیمه نخست به ثمر رساند. این چهارمین شکست پیاپی اشتوتگارت در فصل جاری بود.

• اینگولشتات صفر - ولفسبورگ صفر

تیم ولفسبورگ، نایب‌ قهرمان فصل گذشته بوندس‌لیگا در هفته چهارم این رقابت‌ها مهمان تیم اینگولشتات بود که در فصل جاری برای نخستین بار به جمع دسته‌اولی‌ها پیوسته است. دیدار میان دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش با تساوی بدون گل خاتمه یافت.


• آینتراخت فرانکفورت ۶ - اف ث کلن ۲

پرگل‌ترین دیدار هفته‌ چهارم میان تیم‌های آینتراخت فرانکفورت و اف ث کلن برگزار شد. این دیدار پرهیجان که در حضور بیش از ۵۱ هزار تماشاگر برگزار شد با نتیجه ۶ بر ۲ به سود فرانکفورت خاتمه یافت. چهره‌ برتر میدان آلکساندر مایر، کاپیتان تیم آینتراخت فرانکفورت بود که سه گل از شش گل تیمش را مقابل کلن به ثمر رساند.

• هوفن‌هایم یک - وردر برمن ۳

در نخستین دیدار باقیمانده هفته که بعدازظهر یکشنبه (22 شهريور) برگزار شد، تیم وردر برمن موفق شد با نتیجه ۳ بر یک میزبان خود، هوفن‌هایم را شکست دهد و سه امتیاز مهم کسب کند. درخور توجه آن که نتیجه این دیدار تا لحظات پایانی بازی یک بر یک بود، اما اویا، مهاجم برمن دروازه حریف را باز کرد و لحظاتی بعد نیز یوونوزویچ با زدن گل سوم شکست هوفن‌هایم را قعطی ساخت.

• شالکه ۲ - ماینتس یک

در آخرین دیدار هفته‌ چهارم بوندس‌لیگا تیم شالکه موفق شد در خانه خود از سد ماینتس بگذرد. نیمه نخست این دیدار با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. شالکه در نیمه دوم موفق‌تر از مهمان خود عمل کرد. کلاس یان هونتلار، مهاجم هلندی شالکه در دقیقه ۶۱ با شوتی از فاصله ۱۴ متری توپ را درون دروازه ماینتس جای داد و پیروزی را برای تیمش به ارمغان آورد.

 

کد خبر 307294

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha